112 fotó

2013.03.25. 20:03 HNorbert

Nincs sok a nap alatt

Akkor jöjjön az első normális bejegyzés az év első igazán szép napsütéses napjáról. Hétfő lévén nekiindultam szokásos vadászatomnak, ami mint mindig, most is a Markó utcában indult. (Az első kép az előző bejegyzésben figyel.)
Utána a felhozatal nem volt igazán bőséges.

képek02.jpg

MFR-056

képek01.jpg

MFR-416 a másik seggében, de a rendszám látszik, szóval pipa

A környék ezeken kívül nem sokat tartogatott, így továbbálltam, a következő, újabban szintén törzshely a Rendőrpalota, és a Honvédkórház környéke. Előbbinél semmi, utóbbinál egy kis Crafter épp akkor ment el, mikor befordultam az utcába, ezek kívül unásig fotózott MA02-60 és MA03-85, a gépet elő sem vettem.

image001.jpg

HMM-508-as Toyota érkezett

image004.jpg

Rendőri kísérettel, így elkészítettem az első Astrás napos képemet. Jobban fotózható szerintem, mint a szanaszét íves Focus eleje.

Ennyi volt a nap, sovány termés, de egy bemelegítő poszthoz pont ideális mennyiség.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://112foto.blog.hu/api/trackback/id/tr245116675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása