112 fotó

2013.03.27. 17:20 HNorbert

Hazai pályán I.

Vizsgaidőszakban, és tavaszi szünetben hazatérve általában élvezem a magányt, de azért kimentem és elkattintottam pár képet Veszprémben is. Kezdésnek egy előre leszervezett fotózás a Policecarsnak a veszprémi erdőtüzes szerről. Sajnos az nap nagyon sűrű köd volt, és ez a képekre is rányomta a pecsétjét.

lul645 130121 1Már ránézésre is komoly szerkezet, a felhasználói szerint nagyon jól összerakott gépezet, csak egy baj van: Nem használhatták, mindössze csak fél évet, a képek készültekor már azonban úgy tűnt, lesz valami előrelépés. Nagy hanyagság lenne állni hagyni ezt a technikát, a nagy havazások alkalmával remek szolgálatot tehetett volna

lul645 130121 2Ezt az autót a város vásárolta a saját tűzoltósága számára, így talán jogos, hogy nem adja oda az államnak, mivel akkor az is megtörténhet, hogy másik városba helyezik át. Azt, amit a város magának vett

lul645 130121 4Az alváz Németországból, használtan érkezett, erre került rá, felújítás után a Heros által gyártott felépítmény, a típusa HEROS FOREST MT 2000

lul645 130121 3

A fotózás végeztével úgy döntöttem, hogy elmegyek a jól bejáratott helyemre, a kórház kijáratához mentőautókért. Mivel a közelben van a rendőrség, így járőrautók is gyakran előfordulnak.

gja937 130121Útközben jött a Hotelnél ez a fecskendő

A kórházhoz érve láttam, hogy két autó van bent, abból az egyik a Crafter. Mivel rá hiába vártam egész nyáron a kórháznál, ezért most mindenképpen megvártam.

ma0352 130121 1Nyáron mindig vagy csak elhúzni láttam, vagy tartalék volt helyette

ma0273 130121 1Ez a Transit mögötte jött, nem igazán hozott lázba, míg meg nem láttam a rendszámát, 02-73, hoppá ez nincsen meg. Egyébként Nagyvázsonyban szolgál az autó

jgd289 130121Még sikerült kifognom az Ategot, már kicsivel odébb a Hotelnál

Eddig a januári képek, most következnek a maiak. Valahogy idén arányaiban sokszor futok össze tűzoltóautókkal itt a városban. Vagy csak a mentőkből látok kevesebbet?...

hdr687 130327Pétfürdő szere, még egy ilyen 2000-es Merci szolgál ott. Vagyis az átszervezés óta már nem vagyok abban biztos, hogy ki-kivel van

hsj833 130327 1Ja de, ez biztosan veszprémi. Nagy öröm volt végre ezt is kilőni

hsj833 130327 3Megérdemel egy képet hátulról is

Ma is továbbálltam a szokásos helyemre, most legalább köd nem volt, csak hó és latyak.

mfb281 130327Astrát sem fotóztam még Veszprémben, most ez is megtörtént. Lassan innen is kikopnak a Focusok

ma0381 130327A kórháznál a tapolcai Crafter fogadott, ahogy jönnek az Astrák a rendőrséghez, úgy sárgul lassanként az OMSZ is

heb796 130327 1Ez pedig egy Sprinter a selejt tartaléksorról. Idén tölti a 13-at, minden bizonnyal december 31.-én megy nyugdíjba

mfe867 130327 2Végezetül pedig egy Yeti

Nyáron ennél jóval több kép készült Veszprémben, azokat szintén felrakom majd, a Hazai pályán sorozat további részeiként.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://112foto.blog.hu/api/trackback/id/tr25174141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása