112 fotó

2013.04.10. 19:49 HNorbert

Irány a Laguna

A napokban jött a hír, hogy a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Bevetési Főigazgatósága új autókkal gazdagodott, a képek tanulsága szerint 7 darabbal. A típusuk Renault Laguna, 150 lóerős 2.0 DCI motorral. A fénytechnika pedig messze ver minden eddig itthon látottat. Federal Signal Valor fényhidak kerültek a kocsikra, és a kiegészítő fények sem maradtak le. Ennek a fényére senki sem panaszkodhat, egy kis demóvideó erről a hídról.

A metró felé vezető úton:

ma0277 130410MA02-77 a pszichiátrián

A Bevetési Főigazgatóság épülete a 10. kerületben található, rövid metrózás után az Ecseri útnál szálltam át a 3-as villamosra. Várakozás közben jöttek ezek a Mukik:

MG 4120Ilyet sem láttam még élőben ezelőtt

Meglehetősen hamar sikerült odaérnem. Az épületnél nem sok mozgás volt, bent állt egy régebbi Laguna, és egy Pathfinder, meg sok civil kocsi. Negyed óra múlva jött is az első rendszám, ráadásul nem is akármi!

lcz745 130410 3Egyedi darab, nincs belőle másik az egész országban

lcz745 130410 5Eddig egyszer találkoztam vele, akkor Győrben, de ennek már 3 és fél éve

Ezek után sokáig semmi mozgás nem volt, így elmentem körülnézni Kőbánya-Alsó környékére, próba szerencse alapon, hátha sikerül valamit fogni, végül sikerült is.

ma0383 130410 1M1/52 KIM, Kispesti autó

Negyed óra után visszamentem, és úgy terveztem, hogy még két villamost várok ott, ha semmi nem jön, akkor így jártam. Aztán végül megtört a jég, kijött az udvaron álló Laguna.

rr6884 130410Ez is eléggé nagy számnak számít, még csak egy képem volt a típusról, na de mikor emeltem a gépet, akkor láttam, hogy mi jön mögötte...

mhk453 130410 2A lényeg! Ezért jöttem ide

mhk453 130410 1Őszintén szólva nem bíztam abban, hogy tényleg előkerül egy ilyen, és sikerül is meglőni

mhk453 130410 kMár megérte a kiruccanás, az biztos, a "szakmából" először itt és a Policecarson láthatók képek erről az autóról

Kicsit mondhatni felpörögtek az események hirtelen, érkezett még egy Ford S-Max is.

rr7140 130410Ha lett volna egy teleobjektívem, mennyivel jobb képek lehettek volna erről is. Így maradt a futás, és az utólagos vágás kombó, de majd egyszer...

lpm627 130410 1Egy percre rá érkezett a másik irányból ez a Fabia, szintén új nekem

Aztán mire ez lezajlott, éppen feltűnt a második villamos, amit határként szabtam meg, szóval ki volt ez számolva. Ugyan sok kép nem született, viszont a terv sikerült, és egy nagy trófea is került a gyűjteménybe a Boxer személyében, így elégedetten zártam a napot.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://112foto.blog.hu/api/trackback/id/tr415215598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása