Most egy februári délután beszámolója következik. Akkortájt kezdték kiereszteni az új Crafter mentőgépkocsik 60 darabos szériáját, így gondoltam, megnézem mi újság ez ügyben a Bázison, és egyúttal kilövök pár arra járó autót.
A legegyszerűbb utat választottam, az Árpád hídig metró, onnan pedig 1-es villamos. Ha már az Árpád hídnál jártam, gyorsan szétnéztem a rendőrpalota környékén.
RB70-20, nem is rossz. Egyébként teljes árnyékban állt, a fény az a rendőrpalota hatalmas üvegfelületének köszönhető. Vagyis nem köszönhető, mert hátulról jött
Na, erről ennyit, robogtam tovább a cél felé. Vagyis mivel egy 1-esről van szó, inkább döcögtem. Persze csak miután vártam rá a 7 helyett 12 percet. Mivel még azelőtt nem voltam a Bázison, kicsit körbejártam a helyet, kíváncsiságból, hogy hol lehet jobban belátni az udvarra, nagyobb részt pedig azért, hogy fény szempontjából a lehető legnormálisabb helyet megtaláljam. Gyakorlatilag egy lehetőség volt, a kijáratnál kifelé jövő autókat, vagy a nekem balról bekanyarodókat lőni.
Az első fogás az egykori OMSZ/Kamera autója volt, jelenleg a rádiószerelők használják. Felüdülés volt végre nem a Markóban látni
Utána nem sokat kellett várni az első Crafterre a 03-84 személyében. 10-15 perc elteltével visszatért, hogy végül kinek adták át, arról nincs információm.
Kicsivel később JNB-918 érkezett. Ez az autó évekig a budai mentőállomáson szolgált, mint MICU, bő egy éve az MA02-49 váltotta le, azóta a csíkok is lekerültek róla. Sajnálom, hogy a sárga csíkokkal és MICU felirattal nincsen róla képem. A 02-49 pedig nem is lesz így felmatricázva sajnos...
Ezután MA02-29 érkezett, sajnos ő az ellenfényes oldalról, így nem csináltam róla képet, egyébként váci autó, szép nagy számmal matricázva, és piros búrával ellátva.
A következő Crafter sem váratott sokat magára, ő már nem tért vissza az ottlétem alatt, gondolom az állomáshelyére vitték. Ha a faágak árnyékai nem lennének...
No lám ki jön kifelé, róla beszéltem az imént
Közben egy Toyota is érkezett, sajnos jobbról, így nem fotóztam az erős ellenfény miatt.
Mégegy Sprinter, ITY-827. Nem mai darab, szegénynek eléggé beteg volt a hangja
Kigurult a harmadik Crafter is, a vezetője pár másodpercre felkapcsolta a fényeket, ezúton hatalmas köszönet érte!
Ismét az ellenfényből érkezett valami, de ezt nem akartam kihagyni, szerencsére éppen volt némi fátyolfelhőzet, de így sem az igazi. Mindenesetre a téma manapság már igazi ritkaság, Mitsubishi L300
Hátulról is, mert nem biztos, hogy a jövőben még összefutok ilyen autóval
Ezt követően jó ideig semmi mozgás nem volt, így meguntam az álldogálást, és eljöttem.
IHA-163, a Toyota, amelyiket feljebb említettem. Érdekes a hátsó ablakon a kék 104 matrica, az utolsó szériás Toyotákon fehér szokott ez lenni. Gondolom valami Fordról vagy Sprinterről való
Ismét villamosra szálltam, leszállás előtt kiszúrtam a parkolóban két Sprintert, ráadásul mindkettőt szépen sütötte a nap, nem lehetett kihagyni.
Ezután már nem készült több kép, "haza"metróztam, és nekiültem tanulni, mert kell dögivel.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.