112 fotó

2013.03.28. 20:52 HNorbert

Kis Crafterek nyomában

Most egy februári délután beszámolója következik. Akkortájt kezdték kiereszteni az új Crafter mentőgépkocsik 60 darabos szériáját, így gondoltam, megnézem mi újság ez ügyben a Bázison, és egyúttal kilövök pár arra járó autót.

A legegyszerűbb utat választottam, az Árpád hídig metró, onnan pedig 1-es villamos. Ha már az Árpád hídnál jártam, gyorsan szétnéztem a rendőrpalota környékén.

.RB70-20, nem is rossz. Egyébként teljes árnyékban állt, a fény az a rendőrpalota hatalmas üvegfelületének köszönhető. Vagyis nem köszönhető, mert hátulról jött

Na, erről ennyit, robogtam tovább a cél felé. Vagyis mivel egy 1-esről van szó, inkább döcögtem. Persze csak miután vártam rá a 7 helyett 12 percet. Mivel még azelőtt nem voltam a Bázison, kicsit körbejártam a helyet, kíváncsiságból, hogy hol lehet jobban belátni az udvarra, nagyobb részt pedig azért, hogy fény szempontjából a lehető legnormálisabb helyet megtaláljam. Gyakorlatilag egy lehetőség volt, a kijáratnál kifelé jövő autókat, vagy a nekem balról bekanyarodókat lőni.

.Az első fogás az egykori OMSZ/Kamera autója volt, jelenleg a rádiószerelők használják. Felüdülés volt végre nem a Markóban látni

.Utána nem sokat kellett várni az első Crafterre a 03-84 személyében. 10-15 perc elteltével visszatért, hogy végül kinek adták át, arról nincs információm.

.Kicsivel később JNB-918 érkezett. Ez az autó évekig a budai mentőállomáson szolgált, mint MICU, bő egy éve az MA02-49 váltotta le, azóta a csíkok is lekerültek róla. Sajnálom, hogy a sárga csíkokkal és MICU felirattal nincsen róla képem. A 02-49 pedig nem is lesz így felmatricázva sajnos...

Ezután MA02-29 érkezett, sajnos ő az ellenfényes oldalról, így nem csináltam róla képet, egyébként váci autó, szép nagy számmal matricázva, és piros búrával ellátva.

ma0389 130201 1A következő Crafter sem váratott sokat magára, ő már nem tért vissza az ottlétem alatt, gondolom az állomáshelyére vitték. Ha a faágak árnyékai nem lennének...

.Elmenőben

.No lám ki jön kifelé, róla beszéltem az imént


Közben egy Toyota is érkezett, sajnos jobbról, így nem fotóztam az erős ellenfény miatt.

ity827 130201Mégegy Sprinter, ITY-827. Nem mai darab, szegénynek eléggé beteg volt a hangja

.Kigurult a harmadik Crafter is, a vezetője pár másodpercre felkapcsolta a fényeket, ezúton hatalmas köszönet érte!

.Ismét az ellenfényből érkezett valami, de ezt nem akartam kihagyni, szerencsére éppen volt némi fátyolfelhőzet, de így sem az igazi. Mindenesetre a téma manapság már igazi ritkaság, Mitsubishi L300

.Hátulról is, mert nem biztos, hogy a jövőben még összefutok ilyen autóval

Ezt követően jó ideig semmi mozgás nem volt, így meguntam az álldogálást, és eljöttem.

iha163 130201 1IHA-163, a Toyota, amelyiket feljebb említettem. Érdekes a hátsó ablakon a kék 104 matrica, az utolsó szériás Toyotákon fehér szokott ez lenni. Gondolom valami Fordról vagy Sprinterről való

Ismét villamosra szálltam, leszállás előtt kiszúrtam a parkolóban két Sprintert, ráadásul mindkettőt szépen sütötte a nap, nem lehetett kihagyni.

kyj122 130201

kyj104 130201

Ezután már nem készült több kép, "haza"metróztam, és nekiültem tanulni, mert kell dögivel.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://112foto.blog.hu/api/trackback/id/tr855178789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása