112 fotó

2013.08.24. 17:20 HNorbert

Hazai pályán III.

Most egy tavaly májusi nap beszámolója következik. Egy kolléga jött fotózni Veszprémbe, így hozzácsapódtam, azzal a reménnyel, hogy amíg a buszokat lövi, addig tán akad egy-két kéklámpás is. Mint az majd látszani fog alább, így történt.

Délelőtt - még egyedül - meglátogattam a kórház környékét, hátha akad valami érdekes. Lévén, hogy akkor volt két hetes a gépem, és elhatároztam, hogy nulláról kezdem a fotózást, ezért gyakorlatilag minden érdekesnek számított. Volna, ha épp állt volna bent valami, de csak ezzel a Focussal találkoztam:

lrl341 1205252LRL-341, idén nyáron már nem találkoztam vele, de várható volt, az LRL-ek már márciusban kezdtek eltűnni Budapesten

lrl341 120525 23Veszprémben és környékén én - két kivétellel - csak a páratlan számúakkal találkoztam 333 és 345 között

Ezután nekiindultam egy hosszú sétának a Laktanya felé, mivel épp ott informálódott a kolléga a honvédségi buszokról. Útközben a Helyőrségi Sportközpont, ismertebb nevén Schönherz pálya előtt megláttam az egyik gépjárműfecskendőt.

hdr675 120525 11Nem egy tízpontos kép, de ennek is örültem

Na meg volt ott más is, a KMSZ terepjárója, és egy Niva, amelyik sajnos orral a kerítésre parkolt, így sajnos nem volt esély értelmes képre.

imj420 120525 23Bakony KMSZ. Nem vitték túlzásba a dekort, de talán majd lesz ez ügyben változás

Ez után a részemről két fotómentes óra következett, de a helyi buszflottáról készültek a képek szép sorban. A Jutasi út mellett helyezkedtünk el, innen szépen lehetett lőni a városközpont felé igyekvő járműveket. Aztán két óra körül feltűnt egy tűzoltóautó, az egyik veszprémi fecskendő. Sajnos azonban a körforgalomban másik irányba ment, így bebuktam. A következő autót már nem akartam elszalasztani, így mikor az is feltűnt, elvágtáztam a körforgalomhoz. Mint kiderült, feleslegesen, mert ez már jó irányba jött.

IMG 0176 6MP2Renault Aquadux-X Ajkáról. Már jó előre láthatták, hogy futok, és kép fog készülni :D

Nem nagyon értettem, hogy mit keres itt egy ajkai fecskendő, azonban a következő tíz percben erre is meglett a válasz. Nem sokkal ez után újabb piros gép tűnt fel, róla már került fel kép a legutóbbi posztban.

IMG 0178 6MP1Ámde legyen még egy, elvégre szép autó

Mint mondtam, rájöttünk, hogy mi áll a sok tűzoltóautó mozgolódása mögött. Valamiféle versenyük lehetett, amelyet látszólag a badacsonytomajiak nyertek

IMG 0182 6MP2LBN-295, Mitsubishi L200 nem egy tucat jármű a hazai tűzoltóságokon. Ja, és igen, ott a kupa, örömbódottá :D

Újabb tomaji kocsi, eléggé fura szerzet ránézésre is. Mercedes-Benz 911 Seiwald felépítménnyel, mivel sose hallottam erről, érdeklődtem kicsit egy "műértő" ismerősnél. Számára is kuriózum volt ez az orrszivattyús kivitel.

IMG 0189 6MP3A rendszáma egyébként GFX-930, a szivattyú takarása miatt nem látszik

Ez volt a csúcspontja a rögtönzött felvonulásnak, innentől már úgy tűnt elfogytak, végül is még egy autó jött.

IMG 0195 6MP4Katasztrófavédelmi Mobil Labor, ezt még a régi géppel sem lőttem. Egyébként kicsivel több, mint egy hete Veszprém megye is megkapta az új Land Roverét

IMG 0196 6MP5Nem tudom, hogy ez azt jelenti-e, hogy a Sprintert teljesen leszerelik, azért van méretbeli, és gondolom pakolhatóságbeli különbség köztük. Majd ennek is utánanézek

Fél órával azután, hogy a KML jött, a buszok áradata is alábbhagyott, így továbbálltunk. A következő hely a McDonalds előtti zebra volt. Még út közben a hotelnél:

IMG 0208 6MP1JGE-405, várpalotai KIM

IMG 0209 6MP2Azóta erről is vagy tucatnyi képem van, ha látom, már elő se szedem érte a gépet

IMG 0217 6MP6Az előzőnél egy sokkal jobb képen a HDR-675, ez már teljesen rendben van, és napos

lrl332 1205251.pngFentebb említettem, hogy volt két páros kivétel a Focusoknál, íme az egyik, LRL-332. A 338-ról nem készült képem, és egészen biztosan nem is fog, legalábbis csíkos formában

IMG 0224 6MP7A másfél órával korábban a körforgalomnál elszalasztott Atego

lmz360 1205251Végezetül pedig egy szintén leszerelt Focus, LMZ-360

Ez volt az első igazán termékeny nap az új gépem életében, a kilátásokhoz képest végül olyan eredménnyel zárult, amikre nem is számítottam. Naná, ki számítana badacsonytomaji autókra Veszprémben?

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg másokkal is! 112 Fotó a fészbukon is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://112foto.blog.hu/api/trackback/id/tr565474756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása