112 fotó

2013.04.23. 19:30 HNorbert

NAV "hivatalos" fotózás

Az első képek már napvilágra kerültek az új autókról körülbelül két hete, azonban a Policecarsra dukált néhány rendes kép is az eddigiek mellé. Végülis nekem jutott a feladat, hogy elkészítsem a képeket. A felkeresés után a konkrét időpontot már én egyeztettem, a NAV bevetési főigazgatójával. Az Ezredes Úr rendkívül rugalmasan viszonyult a fotózáshoz, segítségéért ezúton is köszönetet mondok.


Az időpontot egy héttel előre egyeztettem, így reméltem, hogy pontos lesz az előrejelzés, és sütni fog a nap, ez végül is bejött. Úgy időzítettem, hogy lehetőleg ne kelljen órát kihagynom, így is lett, biokémia előadás után indultam neki. Út közben az Ecseri úton, a villamosra várva jött ez a kocsi:

gts113 130422MÁV vegyi elhárító, eléggé sosemlátott autó

A megbeszélt időre pontosan érkeztem, az első benyomásom valahogy a Kisváros című sorozatra hajazott, az épület, a filmből ismerős megszólítások, kifejezések, maga a katonai hierarchia. Ettől függetlenül nem éreztem úgy, hogy mellőzve lennék, készséggel állították be az autót, sőt még előtte le is mosatták, ezért a figyelmességért még egy hatalmas köszönet.

Most, a szokásostól eltérően nem teszem be ide az összes képet, csak a kedvencemet. A többit a beágyazott albumban tekinthető meg. Továbbá megjegyzem, hogy ezeket nagyobb méretben láthatjátok az eddig megszokottól eltérően.

mhk451 130422 11Az itt készült képek közül ez tetszik a legjobban, egyszerre látható minden fény a hídban

A galériát itt nézhetitek meg:

Nagyjából negyed óra alatt végeztem, megköszöntem a segítséget, és indultam is vissza. A Klinikáknál a metróból feljövet láttam, hogy valami villog, átmászva a metróhoz igyekvőkön láttam, hogy két autó ütközött, a rendőrök épp papírokat intéztek.

MHS373 130422MHS-373, a kép készülte után el is startolt

ma0040 130422Ez a fotós nap sem maradt OMSZ nélkül, ezzel a Transittal zárom a posztot

A 112Fotó Facebookon is követhető.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://112foto.blog.hu/api/trackback/id/tr45243091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása