112 fotó

2013.03.26. 18:53 HNorbert

Év eleje - első felvonás

Idén az első fotósnapra január 15.-ig kellett várni. Kaptam egy tippet, hogy a rendőrpalota környékén sok az autó, így neki is indultam.

image
Az első fogás, rögtön indulás után LXB-046, még bent a nyóckerben.

Aztán metróval kicsettegtem az Árpád hídig, lássuk azt a Rendőrpalotát, mióta itt tanulok úgysem jártam még arra.

Astrák már messziről látszottak, akkoriban még ebből a típusból sem volt meg még vagy három tucat, örültem is a fejemnek.

image

image

image

image

Tényleg akadt belőlük. Nade ami igazán érdekes, az az LSM-119, 1.2 TSI motoros szürke Octavia, egy darab van belőle a rendőrségen belül (legalábbis felcsíkozva tuti), és anno végigjárta az országot. Amolyan próba volt, hogy mik a tapasztalatok a turbós mocikkal. Ennek már néhány éve, azóta Budapesten “telepedett le”, most végre sikerült találkoznom vele.

image

Jobb elöl picit fura a csíkozás, az ajtón lévők ránézésre régi kasztnis Octaviáról valók.

image

image

Egy szintén ritkaság is becsúszott, RB38-32, Transporter. Egykor sok ilyen mászkált, mára megritkultak.

image

Mégegy Octavia, most fehérben és RS, LVK-433. A legszebb itthoni rendőrautók egyike.

image

Visszafelé benéztem a Markóba is, de azt a pár képet majd egy másik posztban.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://112foto.blog.hu/api/trackback/id/tr125164134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása